spot_img
Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
spot_img
ΑρχικήΕπικαιρότηταΚ.Σ. Λευκάδας: Συγκέντρωση υπογραφών κατά της υποχρεωτικής στείρωσης δεσποζόμενων και αδέσποτων ζώων!

Κ.Σ. Λευκάδας: Συγκέντρωση υπογραφών κατά της υποχρεωτικής στείρωσης δεσποζόμενων και αδέσποτων ζώων!

|

 

O Κυνηγετικός Σύλλογος Λευκάδας εκτός από τη συμμετοχή του στην ηλεκτρονική διαβούλευση, προβαίνει και σε συγκέντρωση υπογραφών κατά του νέου πλαισίου για την υποχρεωτική στείρωση δεσποζόμενων και αδέσποτων ζώων.

Με αφορμή τη διαβούλευση του νέου πλαισίου για τα ζώα συντροφιάς, το ΔΣ του Συλλόγου μας αποφάσισε:

1. Τη συμμετοχή στη δημόσια διαβούλευση.

2. Λόγω της μh εξοικείωσης πολλών κυνηγών με την χρήση η/υ, τη συλλογή υπογραφών κατά του υπό διαβούλευση νέου πλαισίου σε έντυπα.

3. Τα έντυπα συλλογής υπογραφών, που συμπεριλαμβάνουν και τα επιχειρήματά μας κατά του υπό διαβούλευση νέου πλαισίου, να διανεμηθούν σε διάφορα σημεία στο νησί πρoς διευκόλυνση όλων.

4. Να ενημερώσει δημόσια για τα επιχειρήματά μας κατά του νέου πλαισίου, τα οποία έχουν ως ακολούθως:

ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ, ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΑΡΝΗΣΗ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ – ΝΕΟY ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΖΩΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΡΓΟΣ».

Οι κάτωθι υπογράφοντες, πολίτες-κάτοικοι του Ν. Λευκάδας, δηλώνουμε ότι ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΑΛΛΩΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ του υπό διαβούλευση πλαισίου για την ευζωία των ζώων συντροφιάς – Πρόγραμμα «ΑΡΓΟΣ», διότι:

Α. ΣΤΟ ΝΕΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ:

1. Η υποχρεωτική στείρωση όλων των δεσποζόμενων ζώων συντροφιάς, εργασίας (σκύλοι & γάτες κάθε είδους, κυνηγετικοί, τσοπανόσκυλα, σαλονιού, συνοδοί σκύλοι τυφλών, σκύλοι προστασίας ατόμων με αναπηρίες, σκύλοι φύλακες, σκύλοι έρευνας & διάσωσης κ.λπ.).

2. Η συνεργασία των Αρχών με φιλοζωικά σωματεία και οργανώσεις και η υποχρεωτική συμμετοχή σε θέση Διοίκησης και άσκησης εποπτείας εκπροσώπου φιλοζωικού Σωματείου.

3. Η υποχρεωτική έκδοση διαβατηρίου (εγγράφου ταυτοποίησης) για τα ζώα συντροφιάς, πέραν της ηλεκτρονικής τους σήμανσης, συνεπάγεται πρόσθετη επιβάρυνση και διαδικασία για τους κατόχους ζώων.

4. Η δημιουργία Εθνικού Μητρώου Ζώων Συντροφιάς.

5. Η υποχρέωση ιδιοκτητών ζώων να καταγράψουν αυτά στο Εθνικό Μητρώο σε ασφυκτικές προθεσμίες.

6. Εξοντωτικές ποινές και πρόστιμα σε περίπτωση μη στείρωσης ζώων και μη καταγραφής τους στο Εθνικό Μητρώο.

7. Εξοντωτικές ποινές και πρόστιμα σε περίπτωση που ιδιοκτήτης και ιδίως κυνηγός, κυκλοφορεί με ζώο και δεν φέρει μαζί του το διαβατήριο του ζώου.

8. Απαγόρευση κυκλοφορίας των ζώων συντροφιάς παρά μόνο σε ειδικά πάρκα που θα δημιουργηθούν από τους Δήμους, άγνωστο πότε, πού, πώς.

9. Φοβερή γραφειοκρατία και κόστος σε περίπτωση που επιθυμεί κάποιος να δώσει το ζώο του για υιοθεσία στον Δήμο, με έξοδα 300 ευρώ για σκύλο και 100 ευρώ για γάτα.

10. Για τους κυνηγούς, να εκδώσουν και να φέρουν υποχρεωτικά το διαβατήριο του ζώου τους κατά την άσκηση θήρας και σε ΚΑΘΕ μετακίνηση του ζώου τους.

11. Όποιος κυνηγός δεν δηλώσει το ζώο του στο Εθνικό Μητρώο, του αφαιρείται η άδεια θήρας.

12. Απαγόρευση κάθε ζευγαρώματος ζώου συντροφιάς. Προβλέπει ότι ο κάθε ενδιαφερόμενος πολίτης θα αποκτά αν θέλει, κάποιο ζώο, είτε από επαγγελματίες εκτροφείς είτε μέσω υιοθεσίας από τα προγράμματα των φιλοζωικών και των Δήμων.

13. Θεσπίζει περιορισμούς ως προς την δυνατότητα αναπαραγωγής ακόμη και σε επαγγελματίες εκτροφείς.

14. Για κυνηγούς και τσοπάνους καμία δυνατότητα αναπαραγωγής των ζώων τους. Προβλέπει στις μεταβατικές διατάξεις του, τη μεταγενέστερη δυνατότητα, αορίστως, να θεσπιστεί κάποια εξαίρεση. Άγνωστο πότε και πώς. Θίγει αναιτιολόγητα το δικαίωμα της ιδιοκτησίας επί των ζώων εργασίας.

15. Προβλέπει ότι όποιος προβαίνει σε αναπαραγωγή ζώου θα αντιμετωπίζεται ως εγκληματίας, ως παράνομος εκτροφέας και έμπορος ζώων και θεσπίζει εξοντωτικές ποινές. Τα ίδια προβλέπει και αν κάποιος αποκτήσει δωρεάν ένα ζώο! Απαγορεύει τη διάθεση, τη δωρεά, το χάρισμα ενός ζώου!

16. Προβλέπει ευγονική μέθοδο στη διαδικασία της ελεγχόμενης επαγγελματικής παραγωγής, κατά τα πρότυπα του Χίτλερ και της Άρειας Φυλής του!

17. Δίνει το δικαίωμα στον κάθε περίεργο και ιδιότροπο και ιδίως δικομανή πολίτη να προβαίνει σε άπειρες και ανώνυμες καταγγελίες εναντίον οποιουδήποτε για δήθεν μη τήρηση των κανόνων ευζωίας των ζώων. Η επιτροπή που θα εξετάζει τέτοιες καταγγελίες αποτελείται και από εκπροσώπους φιλοζωικών σωματείων και όλοι καταλαβαίνουμε ποια θα είναι η τύχη των καταγγελιών αυτών…

18. Δίνει το δικαίωμα στον αρμόδιο Εισαγγελέα να κρίνει για το συμφέρον του ζώου και να αφαιρεί προσωρινά ή οριστικά το ζώο συντροφιάς από την κατοχή του όποιου καταγγελθεί ως παραβάτης. Τούτη η ρύθμιση θα οδηγήσει σε πλήθος εκδικητικών καταγγελιών και θα βρεθεί πολύς κόσμος να απωλέσει τα ζώα του αλλά και άσκοπα κατηγορούμενος κυριολεκτικά για «ψύλλου πήδημα».

19. Οι ποινικές κυρώσεις και τα διοικητικά πρόστιμα είναι εξοντωτικά για κάθε θεωρούμενο ως παραβάτη. Ναι μεν συμφωνούμε στην τήρηση αυστηρού νομοθετικού πλαισίου και ποινών για σοβαρές περιπτώσεις κακοποίησης, αλλά δεν είναι δυνατόν να προβλέπονται εξοντωτικά πρόστιμα για μη απόλυτη τήρηση κυρίως άσκοπων γραφειοκρατικών διαδικασίών, π.χ. μη κατοχή ενημερωμένου διαβατηρίου του κυνηγετικού σκύλου σε οποιαδήποτε μετακίνησή του (500 ευρώ, παράλειψη εμπρόθεσμης σήμανσης ή καταχώρησης του ζώου στο Εθνικό Μητρώο, 300 ευρώ). Προβλέπεται επίσης διπλασιασμός των προστίμων σε περίπτωση δεύτερης ίδιας παράβασης και είσπραξη προστίμων μέσω του Κώδικα Δημοσίων Εσόδων, χωρίς καμία αιτιολόγηση.

20. Προβλέπεται μητρώο παραβατών. Όποιος γίνει παραβάτης φτάνει στο σημείο η κύρωση να προβλέπει ότι για χρονική περίοδο τουλάχιστον 10 ετών δεν γίνεται αποδεκτός ούτε για εργασία σε Κτηνοτροφική Μονάδα! Δεν τηρείται καμία μορφή αναλογικότητας πράξης προς ποινή.

21. Δίνει τη δυνατότητα ανώνυμων καταγγελιών. Όλοι καταλαβαίνουμε που θα οδηγήσει αυτή η τακτική.

22. «Ανταλλάσσει» την υποχρεωτική στείρωση με έκπτωση δημοτικών τελών! Τέτοια ευτέλεια από τον νομοθέτη!

23. Δίνει τη δυνατότητα επιχορήγησης σε φιλοζωικές οργανώσεις και σωματεία από τον Δήμο και την Περιφέρεια. Για ποιόν λόγο να επιχορηγούνται τη στιγμή που ή θα στειρωθούν όλα τα ζώα ή θα οδηγηθούν σε ειδικές δομές;

Β. ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΙΟΤΙ:

1. Η ανάγκη στείρωσης ενός ζώου πρέπει να αποδεικνύεται μόνο από ιατρικούς λόγους και σε αυτούς να βασίζεται. Η υποχρεωτική στείρωση δεν είναι δυνατόν να υποκαταστήσει τις ελλείψεις της Πολιτείας στη διαχείριση του προβλήματος των αδεσπότων, τα οποία στην πλειοψηφία τους είναι μη κυνηγετικά σκυλιά, μη σκυλιά εργασίας. Με την ίδια παράλογη λογική θα μπορούσε η Πολιτεία να στειρώνει ανθρώπους, ώστε να μην ασθενούν και έτσι να μην επιβαρύνουν το σύστημα υγείας. Επιβάλλοντας την υποχρεωτική στείρωση των ζώων, το νομοσχέδιο τιμωρεί τους ευσυνείδητους κατόχους ζώων, βάζοντας ταφόπλακα στην ερασιτεχνική εκτροφή όλων των φυλών και κυρίως των κυνηγετικών. Άλλωστε, ως ακρωτηριασμός αντιμετωπίζεται το κόψιμο της ουράς ενός σκύλου, ο δε πολύ χειρότερος ακρωτηριασμός των γεννητικών οργάνων όλων αδιακρίτως των ζώων συντροφιάς, αποτελεί ακρωτηριασμό παρά τα όσα αντίθετα ορίζονται στο νέο πλαίσιο και μάλιστα από τη στιγμή που καθίσταται υποχρεωτικός, είναι ο πλέον βάναυσος! Οι κτηνίατροι άλλωστε, φυσικά και είναι αντίθετοι στην υποχρεωτική στείρωση για λόγους άλλους πλήν ιατρικούς.

2. Στην αιτιολογική έκθεση του πλαισίου αυτού πουθενά δεν αναφέρεται πώς, με ποιόν τρόπο, η υποχρεωτική στείρωση όλων των ζώων θα οδηγήσει σε έλεγχο του προβλήματος των αδεσπότων. Εφόσον σήμερα τα δεσποζόμενα ζώα έχουν ιδιοκτήτη και φέρουν ηλεκτρονική σήμανση, ταυτοποιείται ο ιδιοκτήτης με το ζώο, συνεπώς δεν υφίσταται δικαιολογία ή ανάγκη αναγκαστικής στείρωσης. Δεν ελήφθη υπόψιν από τους συντάκτες του αισχρού νομοθετήματος, η αρχή της αναλογικότητας του μέτρου της στείρωσης, καθόσον είναι υπερβολικό και βάναυσο εν σχέση με τον επιδιωκόμενο σκοπό της αντιμετώπισης του προβλήματος των αδεσπότων. Ούτε ελήφθη υπόψιν και ούτε αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση, ποσοστό αναλογίας κυνηγετικών σκύλων που βρέθηκαν αδέσποτοι σε σύγκριση με τον λοιπό αριθμό των αδεσπότων ζώων, ώστε να αποδειχθεί η επιβάρυνση του πληθυσμού των αδεσπότων με κυνηγετικά σκυλιά. Ούτε και αιτιολογείται στην αιτιολογική έκθεση του νέου πλαισίου, πώς η υποχρεωτική στείρωση θα οδηγήσει στη μείωση των αδεσπότων. Κατά τη γνώμη μας θα εκτιναχθούν οι αριθμοί των αδεσπότων έως εφαρμογής του νέου πλαισίου, διότι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες τους θα σπεύσουν να τα ξεφορτωθούν, ειδικά όσοι δεν τα έχουν σημάνει ηλεκτρονικά, ώστε να αποφύγουν τις προβλεπόμενες γραφειοκρατικές διαδικασίες και κυρώσεις. Το μέτρο της ηλεκτρονικής σήμανσης και η απόλυτη εφαρμογή του είναι κατά τη γνώμη μας αυτό που θα δώσει λύση στο πρόβλημα και όχι η υποχρεωτική στείρωση.

3. Η Πολιτεία πρέπει να μεριμνήσει για εξάλειψη του προβλήματος των αδεσπότων ζώων και με την χορήγηση κατάλληλης εκπαίδευσης και παιδείας προς τους πολίτες, να αντιμετωπίσει το όποιο πρόβλημα μακροπρόθεσμα. Άλλως, ας σκοτώσει και τους πλείστους αστέγους που δυστυχώς διαβιούν σε απάνθρωπες συνθήκες στους δρόμους, ώστε να μην τους βλέπουμε και να επιλύσει και αυτών το
πρόβλημα.

4. Η Ελληνική Κτηνιατρική Εταρεία είναι αντίθετη στην υποχρεωτική στείρωση των ζώων. Η στείρωση είναι κτηνιατρική πράξη και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται. Δεν είναι δυνατόν να ακρωτηριαστούν δια στειρώσεως όλα τα ζώα για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα παιδείας που οδηγεί στα αδέσποτα, δεν υπάρχει λογική στην σκέψη αυτήν.

5. Αναρωτιόμαστε για ποιόν λόγο πρέπει οι κυνηγοί να έχουν σε κάθε μετακίνηση του ζώου τους το Διαβατήριο μαζί, όταν οι υπόλοιποι πολίτες μόνον όταν θα ταξιδέψουν στο εξωτερικό; Για ποιόν λόγο θεσπίζεται αυτή η δυσμενής διάκριση έναντι των κυνηγών, ενώ στην αιτιολογητική έκθεση του νόμου δεν αναφέρεται τίποτε σχετικό; Για ποιόν λόγο δημιουργούνται πολίτες δύο κατηγοριών υποχρεώσεων;

6. Για ποιόν λόγο θα αφαιρείται η άδεια κυνηγίου από κυνηγό, ενώ για τους υπόλοιπους πολίτες δεν προβλέπονται άλλου είδους διοικητικές κυρώσεις; Για ποιόν λόγο εισάγεται στο νομοσχέδιο τέτοια δυσμενής διάκριση έναντι μίας μόνο κατηγορίας πολιτών, παραβαίνοντας τις Αρχές της Ισονομίας;

7. Δεν είναι δυνατόν να ορίζεται ότι εκπρόσωπος φιλοζωικών οργανώσεων θα ασκεί Διοίκηση. Με ποια εχέγγυα αμερόληπτης κρίσης; Είναι εμφανές ότι το νομοσχέδιο περιλαμβάνει πληθώρα διατάξεων αντικυνηγετικού μένους που προέρχεται από φιλοζωικές οργανώσεις. Πλέον αυτές θα ασκούν και Διοίκηση; Και αν ελεγχθεί «φιλόζωος» και αποδειχθεί παραβάτης, ποια η διαβεβαίωση της αμερόληπτης κρίσης; Κόρακας δεν βγάζει κοράκου μάτι.

8. Δεν είναι δυνατόν να ορίζεται ότι οι φιλοζωικές οργανώσεις θα χρηματοδοτούνται. Για ποιόν λόγο θα χρηματοδοτούνται εφόσον δεν θα υπάρχουν πλέον αδέσποτα; Για ποιο ακριβώς έργο τους θα χρηματοδοτούνται; Εφόσον προβλέπεται χρηματοδότηση στους Δήμους, για ποιόν λόγο να προβλέπεται χρηματοδότηση των οργανώσεων αυτών;

9. Διαφωνούμε με την θέσπιση γραφειοκρατικών και κοστοβόρων διαδικασιών (βλ. διαβατήριο σκύλου) τη στιγμή που ως έχει σήμερα η Νομοθεσία, η ταυτοποίηση του ιδιοκτήτη με τον σκύλο του γίνεται με την καταγραφή του αριθμού του μικροτσιπ σε ειδική βάση δεδομένων. Για ποιόν λόγο πρέπει όλοι οι κάτοχοι ζώου να υποβληθούμε σε περαιτέρω έξοδα;

10. Ο διαχωρισμός σε ζώα εργασίας (κυνηγετικά, ποιμενικά, ειδικών εργασιών και καθηκόντων) και ζώα συντροφιάς πρέπει να είναι σαφής και να οδηγήσει στην εξαίρεση από το μέτρο της υποχρεωτικής στείρωσης των ζώων εργασίας. Η έννοια αυτή όπως αναφέρεται στο νέο πλαίσιο, δίνει το έναυσμα για την εξαίρεσή τους από τις παράλογες διατάξεις της υποχρεωτικής στείρωσης, της υποχρεωτικής κυκλοφορίας με διαβατήριο, της αποφυγής των εξοντωτικών ποινών στους κυνηγούς. Είναι λανθασμένη η εξομοίωση των εννοιών των ζώων εργασίας με τα ζώα συντροφιάς και δεν αιτιολογείται στην αιτιολογητική έκθεση του υπό διαβούλευση πλαισίου.

11. Διαφωνούμε με την δυνατότητα υποβολής ανωνύμων καταγγελιών, είναι γνωστό και αναμενόμενο πού θα οδηγήσει αυτή η τακτική. Οι αρμόδιες Υπηρεσίες θα επιβαρυνθούν ιδιαίτερα με την διερεύνηση τέτοιων καταγγελιών. Οι καταγγελίες πρέπει να οριστεί ότι θα είναι επώνυμες ώστε τούτο να λειτουργεί αποτρεπτικά για τους κακόβουλους.

12. Η αντιμετώπιση των αδεσπότων είναι θέμα παιδείας των κατόχων ζώων και θεσμών ελέγχου και οργάνωσης της Πολιτείας. Ευτελίζετε το όλο θέμα, ανταλλάσσοντας και δελεάζοντας τον πολίτη, να στειρώσει το ζώο τους με αντάλλαγμα την έκπτωση σε δημοτικά τέλη.

13. Το νέο πλαίσιο είναι εμφανές ότι βρίθει αντικυνηγετικού μένους, προφανώς από την άκρατη υιοθέτηση θέσεων κάποιων δήθεν φιλοζωικών οργανώσεων. Σας επισημαίνουμε ότι τα εργασιακά πρότυπα των κυνηγετικών σκυλιών και των λοιπών σκυλιών εργασίας, ποιμενικών, φυλάκων, εξελίχτηκαν στο βάθος των αιώνων από την αρχαιότητα ως σήμερα. Παράδειγμα οι εθνικές μας αρχέγονες φυλές, Ελληνικός Ιχνηλάτης, Ελληνικός Ποιμενικός, Μολοσσός της Ηπείρου, Κρητικός Λαγωνικός και άλλα ζώα – σκυλιά εργασίας. Συνιστούν μέρος της Εθνικής μας κληρονομιάς. Για ποιόν λόγο επιθυμείτε να τα αφανίσετε;

14. Επιπρόσθετη απόδειξη του αντικυνηγετικού μένους των διατάξεων του νέου πλαισίου, είναι το γεγονός ότι σε ένα νομοθέτημα που σκοπό υποτίθεται ότι έχει την επίλυση του προβλήματος των αδεσπότων, εισάγονται νέα αδικήματα και νέες ποινές για τους κυνηγούς! Κάποιοι προφανώς βρήκαν την ευκαιρία να ασχοληθούν πάλι με τους κυνηγούς, δεν τους ενδιαφέρει ουσισταικά το πρόβλημα των αδεσπότων αλλά το κυνήγι και η θέσπιση επιπλέον περιορισμών στην κυνηγετική δραστηριότητα!

15. Δεν λαμβάνoνται καθόλου υπόψιν από τους συντάκτες του νέου πλαισίου, οι ανάγκες της επαρχίας σε ζωικό κεφάλαιο σκύλων και γατών. Η επαρχία έχει διαφορετικά προβλήματα και ανάγκες εν σχέσει με τις μεγαλουπόλεις. Αγροικίες, ποιμνιοστάσια, οικίες, έχουν την ανάγκη ζωικού κεφαλαίου εκ των αναφερομένων ως ζώων συντροφιάς. Η ύπαιθρος χρειάζεται όλα τα ζώα.

16. Δεν λαμβάνεται καθόλου υπόψιν από τους συντάκτες του νέου πλαισίου, το πρόβλημα με την εκτίναξη του πληθυσμού του αγριόχοιρου σε όλη την Επικράτεια και η ανάγκη του να ελεγχθεί το πρόβλημα αυτό καθώς και οι επιδημιολογικής φύσεως συνέπειές του, κυρίως η πανώλη των χοίρων. Μόνο με το κυνήγι μπορεί να ελεγχθεί ο πληθυσμός του αγριόχοιρου. Με τέτοιους όμως δυσβάσταχτους περιορισμούς στους κυνηγούς, με την στείρωση των ζώων τους μακροπρόθεσμα θα μειωθεί ο αριθμός των κυνηγών που επιθυμούν να διατηρούν κυνηγετικά σκυλιά, αν θα υφίστανται πλέον μελλοντικά και δεν θα καταστεί δυνατή η αντιμετώπιση του υπερπληθυσμού του αγριόχοιρου με ανυπολόγιστες συνέπειες στην εθνική οικονομία.

17. Αντιλαμβανόμαστε ότι στο νέο πλαίσιο υποκρύπτεται η ρύθμιση της διαχείρισης και της εμπορίας του ζωικού κεφαλαίου των ζώων εργασίας και συντροφιάς. Δημιουργείται ένα ιδιαίτερο και πονηρό πλαίσιο ρυθμίσεων απόκτησης ενός ζώου από ελάχιστα κέντρα διαχείρισης αδεσπότων ή εμπορίας ζώων που θα οδηγήσει σε οικονομικό όφελος αυτών που θα διαχειρίζονται την εμπορία των ζώων. Με τις υπό διαβούλευση διατάξεις καταργείται κάθε έννοια υγιούς κυνοφιλίας.

18. Εν τέλει, είναι τουλάχιστον προσβλητικό αλλά και ειρωνικό, το υπό διαβούλευση νέο πλαίσιο να τιτλοφορείται ως «Πρόγραμμα Άργος». Αυθαίρετα χρησιμοποιείτε το όνομα του σκυλιού του Οδυσσέα, πιστού φίλου για μια ζωή και φύλακά του, ενός ζώου συμβόλου για την παγκόσμια ιστορία, παράδειγμα διδαχής, πίστης και αφοσίωσης, ένα από τα πιο δυνατά παραδείγματα της Ομηρικής Τέχνης, στο υπό διαβούλευση νομοσχέδιο της εξαφάνισης των απογόνων του. Είστε απλά τραγικοί και δεν σέβεστε ούτε την ιστορία μας.

Για τους παραπάνω λόγους σας δηλώνουμε την πλήρη αντίθεσή μας στο υπό διαβούλευση νομοσχέδιο. Ζητούμε την ανάκληση του υπό διαβούλευση νέου Πλαισίου. Άλλως ζητούμε την τροποποίησή του κατά τα ανωτέρω.

Η παρούσα υπογράφεται σε έγγραφη μορφή ως ακολούθως, καθόσον δεν έχουν όλοι οι πολίτες την δυνατότητα ή την εξοικείωση συμμετοχής στην ηλεκτρονική διαβούλευση και παραδίδεται στον Βουλευτή Λευκάδος κ. Αθανάσιο Καββαδά με παράκληση να διαβιβασθεί αρμοδίως τόσο στους αρμοδίους Υπουργούς όσο και στον ίδιο τον Πρωθυπουργό.

Έπονται υπογραφές…

Ακολουθήστε το kynigesia.gr στο Google News.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Απαγόρευση για το κυνήγι του τρυγονιού στην Κύπρο ζητά η ΕΕ

Απαγόρευση για το κυνήγι του τρυγονιού στην Κύπρο ζητά η ΕΕ Κανονικά το κυνήγι τον Σεπτέμβρη, λέει η Θήρα - Αμφισβητεί η ΕΕ ότι...
spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ