spot_img
ΑρχικήΨάρεμα«Άρρωστοι» για ψαροντούφεκο

«Άρρωστοι» για ψαροντούφεκο

Laky Pet Food

Η ιστορία που ακολουθεί είναι πραγματική και δεν θα συνιστούσα σε κάποιον να κάνει κάτι παρόμοιο.

Ήταν Πέμπτη πρωί όταν ξαφνικά ένιωσα μια ενόχληση στον δικέφαλο του ποδιού μου. Δεν έδωσα σημασία και συνέχισα κανονικά την εργασία μου. Το απόγευμα η κατάσταση επιδεινώθηκε και αποφάσισα να επισκεφτώ τον γιατρό μου. Μου συνέστησε ξεκούραση και μου έδωσε κάποια χάπια για να αντιμετωπίσω την φλεγμονή που υπήρχε στο πόδι.

>κείμενο: Καλόγερας Λεωνίδας

Όταν πήγα στο φαρμακείο (σε αυτό που πάω πάντα) και έδειξα την συνταγή του γιατρού, η Μάρη και η Βιολέτα γέλασαν γιατί ήξεραν πως δεν υπήρχε περίπτωση να κάτσω ούτε μια μέρα χωρίς να πάω θάλασσα ή να κάνω προπόνηση. Μου είπαν ότι άδικα θα φορτώσω το στομάχι μου με χάπια. Την άλλη μέρα το πρωί πήρα τηλέφωνο το μόνιμο ζευγάρι μου τον τελευταίο καιρό, να του πω τι μου είχε συμβεί και μου είπε ότι κι εκείνος είχε πόνο στο αυτί του και πήγε στον ΩΡΛ. Του συνέστησε να μην κάνει βουτιές για μερικές μέρες.

Η μέρα όμως ήταν φανταστική και εμείς όλο το πρωί καθόμασταν σε αναμμένα κάρβουνα. Μιλούσαμε στο κινητό και ψάχναμε ένα λόγο (έστω και ασήμαντο) να μας κάνει να πάμε τελικά ψάρεμα, γιατί συνεχώς λέγαμε να πάμε αλλά ταυτόχρονα κι ότι δεν πρέπει. Τελικά με πήρε η μητέρα μου και με ρώτησε αν έχω κάποιο ψάρι να της δώσω. Αυτό ήταν. Να ο λόγος που ψάχναμε η μάνα μου θέλει ψάρια. Επικοινωνώ αμέσως με τον φίλο μου και ετοιμαζόμαστε σε χρόνο ρεκόρ. Μέσα σε είκοσι λεπτά το σκάφος ήταν έτοιμο για εξόρμηση. Στην πορεία μας είπαμε, ότι δεν θα ζοριστούμε καθόλου και απλά θα πάμε για να μην χάσουμε την επαφή με την θάλασσα.

Όταν φτάσαμε στον τόπο ο Σωτήρης με κορόιδευε για το σημείο που αποφάσισα να ψαρέψουμε, ενώ εγώ ήμουν σίγουρος ότι θα έχει έστω και λίγα ψάρια. Αυτό το σημείο το φυλάω σαν τα μάτια μου και πάω ΜΟΝΟ όταν δεν μπορώ να κάνω βαθιές βουτιές για κάποιον λόγο και πάντα φροντίζω να μην παίρνω πολλά ψάρια, αλλά να κάνω σωστή διαχείριση του τόπου. Από τις πρώτες μας βουτιές (μέγιστο βάθος δικό μου 12 μέτρα και του Σωτήρη 4) είδαμε ότι είχε πολλά μαυρόψαρα αλλά ψάχναμε για κάτι καλύτερο. Ψάχνοντας μια γνωστή μου σχισμή διακρίνω σφηνωμένο στο βάθος ένα καλό σαργό. Παίρνω από τον πλωτήρα μου το μεγάλο όπλο (ήταν μεγάλη η απόσταση ανάμεσα σε μένα και το ψάρι) και σημαδεύοντας προσεκτικά κάνω βολή και παίρνω το ψάρι. Δίπλα μου ο Σωτήρης με πρόσεχε και ήταν η σειρά του να κάνει βουτιά.

Κατεβαίνει και ψάχνει σε ένα μικρό μονόμετρο από το οποίο δυστυχώς έφυγαν δυο πολύ μεγάλοι κέφαλοι χωρίς να προλάβει να αντιδράσει. Πάμε λίγο πιο κάτω κάνω βουτιά σε μια πλάκα που κατά το παρελθόν έχω πάρει αρκετά μελανούρια αλλά αυτή τη φορά ήταν άδεια. Όταν ξεκινάω την ανάδυση βλέπω ένα πολύ καλό μαυρόψαρο και αφού κρατούσα ακόμα το μεγάλο όπλο, του ρίχνω και το παίρνω κι αυτό. Δίπλα ακριβώς είχε μια μικρή έκταση με φύκια και ο Σωτήρης θα έκανε βουτιά εκεί με σκοπό να κάνει καρτέρι. Καταφέρνει και φέρνει κοντά του μερικούς σαργούς αλλά ήταν μικροί σε μέγεθος και δεν έκανε βολή. Λίγο πριν ξεκινήσει να αναδύεται ένας περίεργος σκάρος πάει και στέκεται μπροστά στην βέργα του. Βολή κι άλλο ένα ψάρι στον πλωτήρα μας. Κολυμπώντας δίπλα δίπλα, μου λέει ότι θα κάνει βουτιά σε μια πέτρα όσο δυο παλάμες γιατί με την άκρη του ματιού του νόμιζε ότι είδε κάτι.

Τελικά είχε δίκιο και δίπλα από την πέτρα καθόταν ένας μεγάλος σαργός και με μια εγκεφαλική βολή έρχεται να προστεθεί στα άλλα ψάρια. Στην επιφάνεια μάλιστα προσέξαμε ότι το ψάρι είχε στην ράχη του ένα τραύμα που είχε επουλωθεί κατά πάσα πιθανότητα από βέργα ψαροντούφεκου πάλι κι εκείνη την στιγμή ο φίλος μου είπε το κορυφαίο ” μπορεί να γλίτωσε το ψάρι από βέργες άλλων από του Σωτήρη όμως ποτέ” και μέσα σε γέλια αποφασίσαμε ότι έφτασε η ώρα να βγούμε αφού είχαμε μερικά ψάρια χωρίς να ζορίσουμε τους εαυτούς μας και έτσι δεν υπήρχε λόγος να παρατείνουμε τις βουτιές μας. Ανεβήκαμε στο σκάφος βγάλαμε τις καθιερωμένες φωτογραφίες, φάγαμε του σκασμού και απλά κοιτούσαμε τον ήλιο που σιγά σιγά χανόταν.

Ήταν μια όμορφη μέρα…

Ακολουθήστε το kynigesia.gr στο Google News.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Καταδίωξη λύκου με αυτοκίνητο στο δρόμο προκάλεσε αντιδράσεις – Βίντεο

Καταδίωξη λύκου με αυτοκίνητο στο δρόμο προκάλεσε αντιδράσεις Τον γύρο του διαδικτύου κάνει βίντεο στα κοινωνικά δίκτυα που δείχνει νεαρούς να καταδιώκουν μέσα στη...