spot_img
Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024
spot_img
ΑρχικήΌπλα-ΒλητικήBenelli Argo Μ4: To λειόκαννο για τους πεζοναύτες των Η.Π.Α.

Benelli Argo Μ4: To λειόκαννο για τους πεζοναύτες των Η.Π.Α.

|

Το Benelli Argo Μ4 είναι το λειόκαννο με το οποίο εξοπλίζονται οι πεζοναύτες του αμερικανικού στρατού…

Για να πάρει μέρος μία εταιρία στον διαγωνισμό για την προμήθεια ενός λειόκαννου για τις ανάγκες των Αμερικανών πεζοναυτών, το όπλο που θα παρουσιάσει πρέπει να καλύπτει πλήθος προϋποθέσεων.

Με µηχανισµό αερίων

Μία από τις βασικότερες είναι το όπλο να λειτουργεί με αέρια. Κάτι που μέχρι και την παρουσίαση του Argo, ήταν έξω από την φιλοσοφία της εταιρίας σε ότι έχει να κάνει με τα λειόκαννα όπλα. Χρειάστηκαν πολλά χρόνια και σκληρή προσπάθεια, ώστε η Benelli να εδραιώσει τη φήμη της ως μία εταιρία κατασκευής αυτογεμών που λειτουργούν με αδράνεια και τα οποία διαθέτουν εξαιρετική ποιότητα και μεγάλη αντοχή στη σκληρή χρήση. Χαρακτηριστικά που απαιτείται εκ των πραγμάτων να έχει ένα όπλο για πολεμική χρήση.

Από την άλλη, το δέλεαρ για την ιταλική φίρμα ήταν μεγάλο, καθώς θα κατασκεύαζε εκατομμύρια όπλα, γεμίζοντας τα ταμεία της με εκατομμύρια δολάρια.

Εδώ, είναι απαραίτητο να κάνουμε μία διευκρίνιση, για να μην υπάρχουν… παρεξηγήσεις. Το Αrgo, ανήκει στα ραβδωτά όπλα της Βenelli. Το Αrgo Μ4, με τη σειρά του, έχει δανειστεί τεχνολογία από το ραβδωτό μοντέλο Argo.

Benelli Argo Μ4: Απρόσβλητο από τη διάβρωση

Το… πολεμικό Benelli Argo Μ4 έχει σχεδιαστεί για να είναι απρόσβλητο στη διάβρωση και αξιόπιστο κάτω από οποιεσδήποτε περιβαλλοντικές συνθήκες. Άλλωστε τα πράγματα δεν θα μπορούσαν να είναι διαφορετικά, από τη στιγμή που πρόκειται για επιχειρησιακό όπλο των ενόπλων δυνάμεων και μάλιστα των πεζοναυτών.

Εξωτερικά έχει φινίρισμα MILSPECT για να μην έχει αντανάκλαση από το φως. Η επεξεργασία των μεταλλικών τμημάτων εξωτερικά από φωσφορικό άλας, προσφέρει στα μέταλλα υψηλό βαθμό προστασίας από τις διαβρώσεις. Έχει προδιαγραφές έτσι ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε θαλασσινό νερό.

Κοντάκι και πάπια είναι από συνθετικά υλικά υψηλής ποιότητας που έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής. Τα συνθετικά υλικά έχουν στην σύνθεσή τους πρόσθετα χημικά υλικά, με αποτέλεσμα να παρουσιάζουν υψηλό δείκτη προστασίας από την υπεριώδη ακτινοβολία.

Για να μη μακρηγορούμε, αρκεί να πούμε ότι τα υλικά κατασκευής είναι κορυφαία.

Μηχανισµός µε αέρια

Κάθε εξάρτημα του Benelli Argo Μ4 έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την αντοχή στο χρόνο και την σκληρή χρήση σε αντίξοες συνθήκες. Το 12άρι Μ4 έχει μηχανισμό Argo που λειτούργει με αέρια. Το κλείστρο διαθέτει περιστροφική κεφαλή που κλειδώνει περιστρεφόμενη μηχανικά στην ουρά της βάσης.

Η κάννη στο εσωτερικό της είναι χρωμιωμένη. Έχει μήκος 50 εκατοστά, δεν διαθέτει ρίγα σκόπευσης αλλά προσφέρεται με ειδικά ρυθμιζόμενα σκοπευτικά τύπου gost ring.

Η θαλάμη του Benelli Argo Μ4 έχει μήκος 76 χιλιοστά και το όπλο έχει δοκιμαστεί στα 1.370 Bar.

Έχει σχεδιαστεί με την φιλοσοφία να μπορεί ο χειριστής σε μερικά δευτερόλεπτα να το αποσυναρμολογήσει – συναρμολογήσει. Το βάρος του είναι στα 3.700 γραμμάρια, βαρύ για τα δικά μας κυνηγετικά δεδομένα αλλά δεν θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά, όταν μιλάμε για όπλο που προορίζεται για στρατιωτική χρήση.

Τι είναι το σύστηµα Argo

Το σύστημα Argo περιλαμβάνει μία μοναδική σχεδίαση εμβόλων μικρής διαδρομής, που είναι τοποθετημένα δεξιά και αριστερά της κάννης στο πίσω μέρος. Η συγκεκριμένη εφαρμογή αναπτύχθηκε για το λειόκαννο όπλο M4 Tactical το 1998, ένα τουφέκι που προοριζόταν κι αυτό για το σώμα πεζοναυτών των Η.Π.Α. Αργότερα υιοθετήθηκε ως το λειόκαννο όπλο μάχης των Υπηρεσιών ασφαλείας των Η.Π.Α., και παραμένει μέχρι σήμερα.

Μερικά επίσης σημαντικά τεχνικά χαρακτηριστικά:

Η θύρα που περνούν τα αέρια στον χώρο που βρίσκονται τα έμβολα βρίσκεται ακριβώς μπροστά από την θαλάμη. Στο σημείο αυτό τα αέρια είναι πιο ζεστά και καθαρότερα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα λιγότερους ρύπους και πιο αξιόπιστη λειτουργία.

Τα έμβολα υποχωρώντας πιεζόμενα από τα αέρια, πιέζουν με την σειρά τους απευθείας πάνω στο κλείστρο, για γρήγορη λειτουργία και ελάχιστους κραδασμούς.

Δεν υπάρχουν συνδετικοί σύνδεσμοι ή ράβδοι (σιδηρόδρομος) με αποτέλεσμα ο μηχανισμός να αποτελείται από λιγότερα εξαρτήματα συγκριτικά με τα υπόλοιπα αυτογεμή που λειτουργούν με αέρια, και να έχει μειωμένες τριβές .

Ο μηχανισμός του Benelli Argo Μ4 είναι πολύ εύκολος στον καθαρισμό και συντήρηση, ενώ παράλληλα έχει μειωμένες ανάγκες λίπανσης λόγω μειωμένου αριθμού εξαρτημάτων.

Ακολουθήστε το kynigesia.gr στο Google News.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η ανάκρουση του λειόκαννου

Η ανάκρουση είναι ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κυνηγοί και παίζει σπουδαίο ρόλο στην επιλογή του όπλου και των φυσιγγίων που...
spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ