Τετάρτη, 10 Αυγούστου, 2022
ΑρχικήΚυνήγιΤριχωτάΚανόνες χρήσης και παρουσίασης των θηραμάτων στη Γαλλία

Κανόνες χρήσης και παρουσίασης των θηραμάτων στη Γαλλία

|

- Advertisement -

Μια μέρα κυνηγιού δεν μπορεί να τελειώσει χωρίς την παρουσίαση του θηρευτικού πίνακα, ανεξάρτητα από το πόσο σημαντικό μπορεί να είναι. Αυτός είναι ο τρόπος για να αποτίσουν οι Γάλλοι κυνηγοί έναν τελευταίο φόρο τιμής στο μεγάλο ή μικρό θήραμα. 

Αυτό το τελετουργικό αποτελείται από την έκθεση νεκρών ζώων, πάντα σε καλαίσθητη θέση, έτσι ώστε να λαμβάνουν το σεβασμό που κάθε κυνηγός αντάξιος του ονόματος, πρέπει να τους δείξει. Πέρα από το νόμιμο συναίσθημα που πρέπει να αισθάνονται όλοι αφού αφαίρεσαν οικειοθελώς τη ζωή ενός άγριου ζώου, είναι μια αξιοπρεπή χειρονομία, να χαιρετήσουνε για τελευταία φορά τον ηττημένο αντίπαλο. Είναι η αναγνώριση και αποδοχή της συνειδητής πράξης του κυνηγού θηραμάτων.

Σε αυτό που οι πολέμιοι του κυνηγιού βλέπουν ως οπισθοδρομική υποκρισία, ο σύγχρονος κυνηγός θα αντλήσει από αυτό μια διδακτική αξία, όπως και οι αρχαίες φυλές, για τις οποίες η ζωή που αφαίρεσαν από το ζώο θα τους επέτρεπε να συνεχίσουν τη δική τους. Σήμερα, αν και οι προκαταλήψεις παραμένουν αγκυροβολημένες στο μυαλό των ανθρώπων, είναι θεμιτό παντού, να καλωσορίσουμε και να ενθαρρύνουμε αυτή την πρακτική.

Driven\-hunt\-in\-Czech\.\-Special\-Offer\-p\.\-1

Για το μεγάλο θήραμα, οι κανόνες που πρέπει να τηρούνται είναι σχετικά απλοί. Τα ζώα θα τοποθετηθούν στη δεξιά πλευρά και σε ένα «κρεβάτι κλαδιών» με τα κεφάλια στραμμένα προς τους κυνηγούς. Η σειρά θα μειωθεί ξεκινώντας από κάτω και αριστερά. Ξεκινούν με μεγάλα ελάφια (αρσενικά, θηλυκά και ελαφάκια), στη συνέχεια ελάφια, ζαρκάδια και αγριόχοιρους. Για το τελευταίο, μια άλλη παρουσίαση είναι δυνατή: μπορούν να παραταχθούν “dead standing”, δηλαδή ξαπλωμένοι στο στομάχι τους, τα πόδια χώρια έτσι ώστε να διατηρήσουν τη θέση.

- Advertisement -

Μόνο μεγάλα αρσενικά ζώα θα λάβουν την “τελευταία τροφή” ή το τελευταίο δάγκωμα. Είναι ένα συμβολικό απόσπασμα ευγενούς ουσίας. Ένα κλαδί που θα τοποθετηθεί μέσα και πέρα από το στόμα. Στη συνέχεια, σε κάθε ζώο, αρσενικό και θηλυκό, θα κατατεθεί ένα σπασμένο κλαδί έλατου κατά τη πλευρά του ώμου. Για τα αρσενικά, το σπασμένο κλαδί θα είναι προσανατολισμένο στην πλευρά του κεφαλιού και για τα θηλυκά θα είναι στην πλευρά του σώματος, προς την πλάτη.

Για μικρά τριχωτά θηράματα, θα είναι το ίδιο. Πάντα ξεκινώντας από κάτω και αριστερά, τοποθετούν τους λαγούς χωρίς διάκριση φύλου. Τέλος, για τα φτερωτά θηράματα με αυτή τη σειρά, θα τοποθετηθούν κόκορες φασιανών και στη συνέχεια όρνιθες φασιανών, πέρδικες, τρυγόνια και ορτύκια. Η ίδια διαδικασία ακολουθείται για τα υδρόβια πτηνά, πάντα κατά φθίνουσα σειρά, εκτός εάν παρέχεται κατακόρυφη παρουσίαση. Σε αυτή την περίπτωση, τα ζώα θα κρεμαστούν από το λαιμό, η κοιλιά θα κοιτάει προς τα έξω.

presentation\-gibier

Εάν, κατά τη διάρκεια του κυνηγίου σκοτώθηκαν μερικοί θηρευτές, θα τοποθετηθούν στην ακροδεξιά πλευρά της ευγενούς ζωγραφικής. Οι κυνηγοί (πρόεδρος, και διευθυντής κυνηγιού) θα τοποθετηθούν στην αριστερή πλευρά. Ο αρχηγός του ιχνηλάτη και οι ανιχνευτές που συνοδεύονται από τουλάχιστον ένα από τα σκυλιά τους θα είναι στη δεξιά πλευρά. Το κέρας ή το κέρατο, αν υπάρχουν, θα είναι πίσω από τον πίνακα και τους κυνηγούς μπροστά. Εάν ένας οδηγός σκύλου αίματος έχει παρέμβει για να ψάξει για ένα τραυματισμένο ζώο, θα κληθεί να σταθεί με το σκυλί του στο πλάι των ιχνηλατών, στα δεξιά του αρχηγού των κυνηγών.

Σε ορισμένες περιοχές, η παρουσίαση του πίνακα σχολιάζεται από τον πρόεδρο ή τον διευθυντή κυνηγιού. Μετά την αναδρομή της ημέρας του κυνηγιού, θα προσκαλέσει κάθε κυνηγό να έρθει και να τον συναντήσει.

Θα ξεκινήσει με το μικρότερο και θα τελειώσει με το μεγαλύτερο. Στη συνέχεια, θα σπάσει ένα κλαδί που βρίσκεται πάνω στο ζώο, θα το τοποθετήσει σε ένα καπέλο ή μαχαίρι και θα του το δώσει. Ο κυνηγός θα το πάρει με το αριστερό του χέρι, θα πει «ευχαριστώ» και θα κρεμάσει το κλαδί στην ίδια του την κεφαλή. Σε περίπτωση που το ζώο έχει ερευνηθεί με σκύλο αίματος, ο κυνηγός θα σπάσει το σπασμένο κλαδί στη μέση και, αφού υποβάλει το αίτημα στον οδηγό, θα το μοιραστεί και θα το περάσει στο κολάρο του σκύλου, συμβολικά, χάρη σε αυτόν που του επέτρεψε να είναι στο προσκήνιο. Αν οι χάλκινες μπάντες ακούγονται από τα κέρατα, μπορούν να χειροκροτηθούν.

Σημειώστε ότι αυτοί οι κανόνες διαφέρουν μερικές φορές ανά περιοχές και από μια κυνηγετική ομάδα στην άλλη, και ότι δεν υπάρχει λόγος να κρίνουμε ή να κριτικάρουμε τι κάνουν οι άλλοι και το τί επαφίεται στη δική τους κουλτούρα, όσο ο σεβασμός που αποδίδεται στο θήραμα.

Kynigesia T-Shirt | Πλάνα Συνδρομών

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΣ Θεσσαλονίκης: Προμήθεια βουνίσιας πέρδικας greca – Βίντεο

ΚΣ Θεσσαλονίκης: Προμήθεια βουνίσιας πέρδικας graeca Ο Κυνηγετικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης συνεχίζει με φιλοθηραματικές δράσεις. Προμηθεύτηκε βουνίσιες πέρδικες graeca. Οι πέρδικες εγκαταστάθηκαν στον κλωβό προσαρμογής και θα απελευθερωθούν...
36,298ΥποστηρικτέςΚάντε Like
9,767ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
5ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
8,090ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
Athens
few clouds
29.1 ° C
30.1 °
27.1 °
40 %
4kmh
20 %
Τε
29 °
Πε
32 °
Πα
33 °
Σα
33 °
Κυ
33 °

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ