Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου, 2022

ISUZU D-MAX

|

Σχεδιασμένο για να συνοδεύει και να ξελασπώνει τον ιδιοκτήτη από το εργοτάξιο και το χωράφι μέχρι τις εκδρομές του σαββατοκύριακου είναι το Isuzu D-MAX.

Το ανανεωμένο D-Max φέρει αρκετές σχεδιαστικές αλλαγές στο εμπρός μέρος, με τη νέα μάσκα, τα ανασχεδιασμένα πλαϊνά και τα νέα φωτιστικά σώματα με φώτα ημέρας τύπου LED να κάνουν ακόμα πιο επιβλητική την παρουσία του στο δρόμο, ενώ πλέον είναι διαθέσιμο και με νέους μεγαλύτερους τροχούς 18” αντί για 17” που είχε πριν.

Παράλληλα, στο εσωτερικό ο πίνακας οργάνων έχει ανασχεδιαστεί και η κεντρική κονσόλα μπορεί πλέον να φιλοξενήσει το νέο σύστημα πολυμέσων της Pioneer με εργοστασιακή κάμερα οπισθοπορείας και πλήθος επιλογών συνδεσιμότητας .

Ένα από τα βασικότερα πλεονεκτήματα του D-Max, έναντι του ανταγωνισμού, είναι οι πολλές εκδόσεις αμαξώματος (Single, Extended & Double Cab) που διατηρήθηκαν και στην ανανεωμένη γενιά του. Ακόμα, αξίζει να σημειώσουμε ότι εκτός των φρεσκαρισμένων εκδόσεων εξοπλισμού με τις ονομασίες Utility, Activity και Gravity, αναμένεται επιπλέον μια ειδική έκδοση στην ελληνική αγορά με την ονομασία «Arena», που θα φέρει επιπλέον εξοπλισμό, τόσο για το εξωτερικό όσο και το εσωτερικό του σκρηροτράχηλου pick-up.

- Advertisement -

Η σαφής υπεροχή της Isuzu έναντι πολλών ανταγωνιστών της σε ότι αφορά στην ποιότητα και αποδοτικότητα των πετρελαιοκινητήρων που προσφέρει, δεν θα μπορούσε παρά να αποτελεί την ειδοποιό διαφορά και στην περίπτωση του D-Max.

Το D-Max που είναι διαθέσιμο με έναν ολοκαίνουργιο «Ddi Blue Power» πετρελαιοκινητήρα, με χωρητικότητα μόλις 1,9 lt και τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας «VGS». Αποδίδει ισχύ 164 ίππων (+1 σε σχέση με τον προκάτοχο του) στις 3.600 rpm και 36,7 kgm ροπή από τις 2.000 έως τις 2.500 rpm, ενώ διακρίνεται για τις αρκετές τροποποιήσεις και τα εξελιγμένα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στην κατασκευή του.

Με δεδομένη την αξιοπιστία των κινητήρων της Isuzu και το γεγονός ότι ο νέος, Euro 6, κινητήρας του D-Max δεν απαιτεί την προσθήκη διαλύματος AdBlue κατά την επεξεργασία των καυσαερίων -σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό-, καθιστά σαφές πλεονέκτημα του ιαπωνικού pick-up σε αυτόν τον τομέα.
Επιπρόσθετα, ο νέος αυτός κινητήρας συνδυάζεται με χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με έξι σχέσεις, επιτυγχάνοντας χαμηλότερη μέση κατανάλωση καυσίμου που ξεκινά από τα μόλις 6,2 lt/100km.

Ακολουθώντας πιστά τις σύγχρονες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Isuzu πρωτοπορεί και εφοδιάζει το D-Max με ένα πλήρες πακέτο προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού όπως ESP, Hill Descent Assist και Hill Start Assist που θα κάνουν τις διαδρομές του οδηγού εντός και εκτός δρόμου, ακόμα πιο εύκολες και ασφαλείς.

Οι τιμές του Isuzu D-Max ξεκινούν από τα €21.900 για τις εκδόσεις με την μονή καμπίνα και από τα € 30.150 για αυτές με την διπλή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Keraboss Super K: Το πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο εγκεκριμένο και πιστοποιημένο από το κράτος

Το πρώτο Ελληνικό αυτοκίνητο εγκεκριμένο και πιστοποιημένο από το ελληνικό κράτος είναι γεγονός. Πρόκειται για το «KERABOSS SUPER K», που κατασκευάζει η ελληνική καινοτόμος εταιρεία...
37,613ΥποστηρικτέςΚάντε Like
9,931ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
197ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
9ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
9,700ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
Athens
scattered clouds
13.3 ° C
14.5 °
11.6 °
73 %
4kmh
40 %
Δε
15 °
Τρ
15 °
Τε
14 °
Πε
16 °
Πα
15 °

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ